Lapsi ja nuorisotyö

Ylivertainen elämä

Mistä hyvä lapsi- ja nuorisotyö on tehty?

Muistot jotka pysyvät

Hangon Vapaaseurakunnan nuorisotyö, jonka ohjaksissa on nuorisotyöntekijä Sami Laaksamo, edustaa aktiivista ja monipuolista toimintaa nuorten keskuudessa. Seurakunnan toiminta keskittyy nuorten henkiseen, hengelliseen ja sosiaaliseen kasvuun, tarjoten nuorille turvallisen ympäristön kehittyä ja kokea yhteisöllisyyttä.

Nuorisotyössä korostetaan avoimuutta ja inklusiivisuutta, mikä näkyy monenlaisissa aktiviteeteissa. Järjestetään nuorteniltoja, leirejä ja ryhmätoimintaa, joissa nuoret voivat tutustua toisiinsa ja käsitellä elämäänsä liittyviä teemoja. Laaksamo, kokenut nuorisotyöntekijä, ohjaa ja tukee nuoria heidän henkilökohtaisessa ja hengellisessä kasvussaan. Hän painottaa keskustelun ja yhdessäolon merkitystä, luoden ilmapiirin, jossa nuoret voivat tuntea itsensä kuulluiksi ja arvostetuiksi.

Lisäksi Hangon Vapaaseurakunnan nuorisotyö tarjoaa monipuolista ohjelmaa, kuten musiikkia, draamaa ja luovia työpajoja. Nämä aktiviteetit auttavat nuoria ilmaisemaan itseään ja löytämään omia lahjojaan. Seurakunta järjestää myös vapaaehtoistyötä ja yhteisöpalveluprojekteja, joissa nuoret voivat oppia vastuunottoa ja yhteisöllisyyden merkitystä.

Erityisen tärkeä osa toimintaa on henkilökohtainen ohjaus ja mentorointi. Laaksamo ja muut seurakunnan työntekijät tarjoavat tukea ja neuvontaa nuorten elämän haasteissa, olipa kyse sitten opiskelusta, ihmissuhteista tai henkisistä kysymyksistä. Tämän ohjauksen tavoitteena on auttaa nuoria löytämään oma polkunsa ja vahvistamaan heidän itseluottamustaan.

Hangon Vapaaseurakunnan nuorisotyössä korostuu yhteisöllisyyden, kasvun ja henkilökohtaisen kehityksen merkitys. Se tarjoaa nuorille mahdollisuuden kasvaa tasapainoisiksi aikuisiksi ympäristössä, jossa heitä tuetaan ja kannustetaan. Sami Laaksamon johdolla nuorisotyö on saavuttanut merkittävän aseman seurakunnan toiminnassa, luoden pohjan nuorten hyvinvoinnille ja kehitykselle.

Nuorisotyön tekijän miete

Nuorena on vitsa veistettävä.

Sami Laaksamo

Miete ja ajatus

Lapsityön vastaavan ajatus

Pikkutaimille kunnon kasvua.

N.N.

Rukoileminen helpottaa

hangon vapaaseurakunta

Ota meihin yhteyttä

Onpa asiasi pieni tai suuri, voit ottaa meihin yhteyttä.