Lähetystyö

Kaikkeen maailmaan

Lähetystyö on jeesuksen viimeinen sana seurakunnalleen

Läheltä kauas

Hangon Vapaaseurakunnan lähetystyö on keskeinen osa seurakunnan toimintaa, jossa keskitytään evankeliumin levittämiseen sekä humanitaarisen avun tarjoamiseen ympäri maailmaa. Tämä työ kuvastaa seurakunnan sitoutumista globaaliin vastuuseen ja rakkauden viestin jakamiseen eri kulttuurien ja kansojen keskuudessa.

Lähetystyössä korostuu kumppanuus paikallisten seurakuntien ja yhteisöjen kanssa, tavoitteena rakentaa pitkäaikaisia suhteita ja tukea paikallista kehitystä. Seurakunta lähettää lähetystyöntekijöitä eri puolille maailmaa, missä he työskentelevät esimerkiksi koulutuksen, terveydenhuollon ja sosiaalisen hyvinvoinnin parissa. Lisäksi järjestetään lyhytaikaisia lähetysmatkoja, joissa seurakunnan jäsenet pääsevät osallistumaan käytännön työhön ja oppimaan erilaisista kulttuureista.

Hangon Vapaaseurakunta myös kerää varoja lähetystyöhön ja tukee taloudellisesti useita lähetysprojekteja. Seurakuntalaisia kannustetaan aktiiviseen osallistumiseen rukouksen, vapaaehtoistyön ja taloudellisen tuen muodossa. Tämä globaali näkökulma ja halu vaikuttaa positiivisesti maailmassa heijastuu myös seurakunnan paikallisessa toiminnassa.

Lähetystyö Hangon Vapaaseurakunnassa ei ole vain ulkomaanapua; se on myös keino jakaa kristillistä sanomaa ja rakentaa siltoja eri kulttuurien välille, edistäen ymmärrystä ja rauhaa maailmanlaajuisesti.

Lähetystyön ajatus

Lähetä leipäsi kauas…

Juha Saarinen

Miete ja ajatus

Olisinko mukana lähetystyössä

Kaikille mahdollista

N.N.

Rukoileminen helpottaa

hangon vapaaseurakunta

Ota meihin yhteyttä

Onpa asiasi pieni tai suuri, voit ottaa meihin yhteyttä.